vineri, 8 aprilie 2011

Romanii au talent 8 aprilie VIDEO

Vrei sa vezi video de la Romanii au talent 8 aprilie? Vrei sa vezi cum s-au descurcat concurentii din aceasta seara la show-ul Romanii au talent? Vrei sa vezi videoclipuri de la Semifinala 3 Romanii au talent? Pai atunci, nu-mi ramane sa-ti zic decat “Bine ai venit aici pe site” !


In acest articol poti regasi secvente din Semifinala 3 Romanii au talent, video Semifinala 3 Romanii au talent, video Romanii au talent 8 aprilievideo Romanii au talent semifinala din 8 aprilie!

Video Romanii au talent 8 aprilie, Videoclipuri Semifinala 3 Romanii au talent, Romanii au talent semifinala 3
Video Trupa Clevers la Semifinala 3 Romanii au talent
Video Trupa Acromistyc la Semifinala 3 Romanii au talent
Video Marian vasilescu la Semifinala 3 Romanii au talent
Video Rebeca Neacsu la Semifinala 3 Romanii au talent
Video Borsan Ioan Daniel la Semifinala 3 Romanii au talent

Video Alma Boiangiu la Semifinala 3 Romanii au talent
Video Lorenzo Stancu Cristian la Semifinala 3 Romanii au talent
Video Rotaru Ioana Roxana la Semifinala 3 Romanii au talent
Video Corul Transylvania Voces la Semifinala 3 Romanii au talent
Video Cosmin Agache la Semifinala 3 Romanii au talent
Video Florescu Stefan la Semifinala 3 Romanii au talent


Video Trupa Dance Fiction Crew la Semifinala 3 Romanii au talent

Sursa videoclipuri : www.romaniiautalent.ro

Un comentariu:

  1. imi place madalina luca este foarte foarte de 100000000000 de ori foarte frumoasa si as vrea sa fie sora mea
    pacat ca nu a castigat ea premiul ca a zis ea ca o sa-si faca o operatie la ochi si isi va ajua parintii si isi va plati studiile pacat si imi pare rau madalina ,eu am o verisoara care se cheama tot madalina si seamana mult mult cu madalina luca,chiar stiu aveai lacrimile in ochi si eu am pland pt tine si inca o data imi pare rau dar in fine.
    pupici familiiei tale si bafta in continuare
    si lasa madalina nu te ingrijora ca vei putea castiga bani frumosi cu naiul tau si la alte emisiuni te pup si te imbtatisez cu drag,georgiana

    RăspundețiȘtergere